måndag 5 mars 2012

Maries Hudvård

Var: Lund
Erbjuder: hud, vax, hårborttagning och smink
Bokning: telefon
Hemsida: Ja, här.

Jag gick på ansiktsbehandling.

Maries Hudvård ligger inhyst i en frisörsalong mitt i Lund. Ruljansen var hög och med det även ljudvolymen. När jag väntade på behandlingen, gassade solen genom skyltfönstret in på vänthörnan och rätt på min rygg. Luften var kompakt och jag blev genomsvettig. Persienner eller gardiner hade inte skadat.

Behandlingsrummet vid kassan var mysigt, men väggarna tunna. Telefonerna gick varma precis utanför rummet och entredörren plingande till så fort den öppnades. Jag hade svårt att slappna av och den värdefulla spakänslan infann sig aldrig. Till min stora besvikelse fick jag också den här frågan.

Frågan och ljudvolymen till trots, kunde jag till slut slappna av. Det tack vare den mycket sköna salongsfåtöljen, det mjuka täcket och det varma mottagandet. Ansiktsbehandlingen utfördes med van hand och stor noggrannhet -
i synnerhet portömningen. Mina bryn blev också väldigt fina.

Jag kan absolut rekommendera Maries Hudvård till den som vill ha en väl utförd behandling och en trevlig hudterapeut. Inte till den som är ute efter lugn spakänsla.

+
Varm och trevlig känsla.
Generösa öppettider.

Endast betalning med kontanter.
Endast bokning per telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar